Heb je een op Toolsservice een item gevonden die je echt wiltt hebben? Mooi!
Selecteer nu een kleur, maat of type en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw Toolservice items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
- WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Toolsservice neemt de verzendkosten voor rekening bij bestellingen vanaf €99,-. Jij betaald dan dus géén verzendkosten.* Voor orders onder €99,- rekenen wij € 4,95 verzendkosten
* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
- KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
- WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Toolsservice streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 23.00 uur een bestelling plaatst dan word deze nog dezelfde dag verwerkt. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 1 - 2 werkdagen.
- IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Kan je pakket niet afgeleverd worden dan word het bij buren aangeboden en anders gaat het met de chauffeur mee naar een afhaalpunt. Hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen sturen ze de zending terug naar ons magazijn.
- VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.
- VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door onze logistieke partner, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van de onderzoek.
Vragen over je bestelling
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.