Particuliere klanten, 2 jaar wettelijke garantie.
Voor particuliere klanten geldt een wettelijk vastgestelde garantieperiode van 2 jaar. Let op: voor de wettelijke garantie is het aanleveren van de factuur van je aankoop verplicht. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum van het artikel. Wij adviseren om je machine na ontvangst (indien mogelijk) altijd te registreren bij de betreffende fabrikant. Op deze manier zijn je aankopen bekend bij de fabrikant en zijn eventuele garantieclaims makkelijker te verwerken.
Zakelijke klanten, 1 jaar wettelijke garantie.
Voor zakelijke klanten geldt een wettelijk vastgestelde garantieperiode van 1 jaar. Let op: voor de wettelijke garantie is het aanleveren van de factuur van je aankoop verplicht. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum van het artikel. Wij adviseren om je machine na ontvangst (indien mogelijk) altijd te registreren bij de betreffende fabrikant. Op deze manier zijn al je aankopen bekend bij de fabrikant en zijn eventuele garantieclaims makkelijker te verwerken.
Reparaties tijdens de garantieperiode
Indien je artikel defect raakt binnen de garantieperiode kan je gebruik maken van onze reparatie-service.
De voorwaarden vermeld op onze pagina Reparaties en Ruilen en Retouren dienen hiervoor in acht te worden gehouden.
Let op: wij zullen je aanvraag binnen 14 werkdagen in behandeling nemen. Als wij jouw aankoop voor reparatie naar de fabrikant moeten sturen of speciale onderdelen besteld moeten worden dan kan een reparatie meer tijd in beslag nemen. We doen ons uiterste best om jou hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden.